M'he quedat en blanc...

10:41 a. m.

Pozi...

He arribat a un punt que cada dia es mes o menys igual a l'anterior (amb petites variants com sopars familiars, ;), i bricolatges varis). Trobo a faltar una mica l'spit diari que duia abans,... m'haure de comenc,ar a buscar mil activitats a fer...

Aixo em recorda!!! Encara no he buscat ni cursos de claque, ni curs de baix, ni curs de frances...
Volia fer un curs per practicar comment il faut el frances, pero encara no m'hi he posat...
bfff... i aixo que arribo a casa mitjanament tard i tinc sempre coses a fer... no se com m'ho faig pero tinc l'impresio de tenir molt menys temps que abans...

Ostres avui a la cantine l'he liat una mica,...
Bueno comenc,o pel comenc,ament,... resulta que fins que no tinc contracte no puc anar a la cantine a menjar, per que es necesita una targeteta que et donen despres de fer uns papeleos. I entre els papers dels papeleos hi ha el contracte,...
Pero com que no em podia morir de gana jo doncs m'han deixat una targeta que tenen d'estranquis d'un paio que no l'utilitza mai. Es veu que es com un tresor aquesta targeta!!!
Doncs l'altre dia posant-hi calers per poder-la utilitzar la caixera em va dir "escolta noi,... tu com et dius???" mentre mirava sospitosament l'ordinador on suposadament li apareixia el nom del propietari.
Com que jo no el sabia el nom li vaig dir,... "ho sento senyoreta pero el meu nom es el de la pantalla. Ara marxo corrents que tinc pressa"
JUAS JUAS JUAS!!!

Aquell dia va colar,... pero avui m'han denegat la targeta i el paio de la caixa deia que se la volia quedar,... deuen haver pensat que l'havia robat i tota la pesca!!!

Total,... que m'he carregat el tresor del departament,... i quan vulgui anar a fer-me la meva de veritat de targeta la paia de la caixa em reconaixera i m'enmanillara i em dura a una preso amb barrots i tal i qual!!!

Solucio: Li dic a un amic que vagi a entregar els papers de la targeta per mi,... jejeje jo tinc targeta i menjo cada dia com un rei (bueno... us podeu imaginar que es el que vol dir aixo,... com en els menjadors universitaris pero a la francesa).

...

...

ah, si... el titol venia a dir que com que he entrat una mica a una rutina, doncs no tinc gaires coses a explicar, ...

:P

3 comentaris:

  1. eva ha dit...

    No entenc que al menjador hagis d'identificar-te, que complicat!!!
    Al, vols dir que és hu que et convé, aquests francesots tan estranys...? Hmmm

  2. Aleix ha dit...

    JUAS!!!

    La de coses que se't van acudint mentre escrius...
    al comenc,ament no saps molt be que explicar... i mira... ;)

    Que tal tot per Barna?? m'han dit que mogudet... :D

  3. sista raq ha dit...

    No t'amoinis chino que quan menys t'ho esperis tindràs una de fenya acomulada per explicar que ni t'ho imagines. Et dono 2 setmanes per arribar al nivell de spit que portaves a BCN... lo veo... lo veo claro...

    Pomets