HABEMUS PANELLETS!!!!!!

6:11 a. m.

En breu la historia,... la recepta, i si trobo com descarregar-la del nou telefon portatil, la foto.

:D

...

Bueno doncs la historia va com segueix...
Aquest cap de setmana passat vaig rebre un mail (o dos) incendiari de ma mare... jejeje... amb receptes de panellets,... jejeje i com a mi m'agraden poc els panellets!!!!

Doncs ja m'hi tens dilluns a la tarda vaig anar a comprar ametlla triturada, coco rallat, pinyons, ous ja en teniem, papates tambe, etc...

Vaig posar la paptata a bullir (volia fer-ho al forn com sembla que es tradicional pero que voleu que us digui... encara no domino el forn,... :D:D i aqui no podiem fallar!!!) i vaig esperar vint minutets, passats els quals vaig adonar-me que la patata encara no estava ben bullida, i la vaig deixar 20 minutets mes :D.
en aquests segons minutets va arribar la Morgane,... MUAKAKAKAKAKA,... i vem baixar a buscar una pizza per sopar... (us juro que els apats no son sempre a base de pizza :S,... de fet em cuida moltisim amb menjar suuuuper sa :D).
Tot seguit vem fer la massa. I la vem deixar reposar tota la nit mentre nosaltres...

ANAVEM A BALLAR!!!!!

Va ser una gran nit... si senyor... tots estavem inspiradissims... pero aixo es una altre historia. Tornem als panellets.

Al mati ens vem aixecar quan el cos ens ho va demanar, i ens vem posar a fer panellets. En vem fer de 4 sabors: Coco, Pinyons, naturals (nomes amb mes ametlla per sobre :D), i de xocolata.
No sabria dir-vos quin d'ells esta mes bo :D:D

Quan pugui passar les fotos del telefon al ordinador us penjare una mostra visual

2 comentaris:

  1. eva ha dit...

    M'encanta que els que sou fora, que m'hi jugo un panellet que no havieu fet panellets en la vida, us pilli aquesta nostàlgia i que la canalitzeu per la via del jalar... i tots a fer panellets!!!!
    jajajajaja
    petons!!!

  2. Aleix ha dit...

    Si que dona gust retrobar aquestes coses tan lluny eh?! :D