Petita catastrofe, crisis i relativitzacio... :D

1:08 p. m.

La questio es la seguent:

Que passa si tens un disc dur extern ences, col.locat al terra sobre un dels seus costats i un nen d'uns 4 anys li dona una patada sense voler i el disc cau de cop (BOOOOOM!!!) pla al terra??

Resposta:

Que el disc dur deixa de funcionar... :S

La Catastrofe:

Doncs aixo exactament es el que ha passat avui mentre estaven intercanviat musica amb un amic de la Morgane a casa. El seu fill es el nen de 4 anys (pobret espero que no s'endugui una gran bronca) i el disc dur ES EL MEU!!!

Si nois si... 160 gigues dels quals debia tenir ocupats uns 120.

Continguts:

-Tots els meus arxius de la feina. Tota la feina que he anat acumulant durant la Tesi basicament.
-Uns 25 o 30 gigues de musica.
-Uns 30 o 35 gigues de videos de Lindy!!!
-Uns 40 o 50 gigues o mes de pelicules i clips, cachondades varies, i records...

La Crisis:

Doncs aqui teniu servida la crisis. Despres d'un moment en que no acabava d'entendre el que passava, m'ha començat a pujar una escalfor per sota l'estomag fins al coll i les galtes, Se m'ha començat a fer un nus a l'estomac i se m'ha asecat la boca.
De fet el disc dur en si ja costa uns diners. Pero el que mes impresio m'ha fet es pensar que tota aquella info que duia tant de temps fent i recopilant acabava de desapareixer.

Per sort al cap de poc temps me n'he adonat que puc recuperar la gran immensa majoria de tot el material que tenia.

-Totes les dades de la tesi fins a finals de setembre son guardades a dos ordinadors diferents. L'unic arxiu que ha estat modificat i es per convertir-se en article, esta en el meu correu.
-Tota la musica estava baixada d'internet. La que mes escoltava la conec i la resta... be, doncs no l'escoltava. Aixi que puc tornar-la a baixar.
-Tots els videos de swing estan penjats a pagines web aixi que els tornare a baixar.
-Les pelicules o les havia vist o no en tenia ganes... a mes tambe les havia descarregat d'emule aixi que no hi ha gaire problema. Les cachondades (com ara el video "chino-spiderman") estic segur que les puc recuperar d'algu o algun lloc. I els records, senzillament anire yahoogroups per yahoogroups descarregant-me absolutament tota foto i arxiu que hi trobi... :D

Relativitzacio:

I al final penses... total, si nomes son uns quants (milions) de bits en un suport super fragil,... informacio que pot ser molt important pero que no deixa de ser aixo... i que es pot tornar a recuperar o directament tornar a fer. Si fos prou important sempre podria pagar (una pasta gansa m'han dit) per que m'extreguesin la info del disc dur... pero en el meu cas l'averia es mecanica aixi que la reparacio es chunga chunga chunga... :D

Posant de banda el fet que no perdo el meu sostre, m'imagino (ni que sigui una mica) el que deu sentir la gent que se'ls crema el pis (oblidem el pis) amb totes les seves coses dins... records i objectes absurds que no saps per que immediatament troves a faltar.

Conclusio:

En quan tingui un moment vaig a comprar un disc dur nou. I començo a reconstituir tot el que tenia abans (clarament allo que vull recuperar, clar).
Busco el tiquet de compra del trencat i el canvio per nadal a barna (segur que estic dintre de la garantia per components), sino a la llarga (segurament no tan llarga) me'n compro un segon que NOMES fara de Back-Up a casa i que en cap cas es moura ni dos centimetres.

Recomanacio per tothom... si teniu dades importants en un ordinador... feu que tot existeixi com a minim a dos ordinadors diferents...