Dinars, turrons, compres i regals...

2:22 a. m.

A aixo es redueixen les festes... :( NOHOMENO!

Ara fa tres dies que vaig tornar de Barna de passar 9 dies de vacances amb la Morgane.

Part bona: veure a tothom, la family, la gent del lindy, la gent del musical, alguns del departament...
Part no tan bona: Massa menjar, massa compres (consumit pel consumisme... ), massa agobio amunt i avall tot el dia...

En general estic content de les meves vacances... m'ho vaig passar molt be, i he tornat bastant descansat (una mica massa descansat potser... :D). Estic super content dels reis a ca la Cris, del concert al Jamboree, dels sopars a cases variades ;), dels dinars al restaurant a sota de casa (em fa l'efecte que els propietaris eren gallecs...) gracies al qual vem passar unes vacances sense entrar a la cuina :D.

Vem tornar a casa amb una planxa, roba per anar a esquiar, una americana i un gersei super chulos, un trencaclosques que esta fent la seva feina, una estrella i una lluna pel fred, llibres sobre historia, un DVD per "partir-se",... i amb energia renovada per la rutineta... :D:D

Seguira...

3 comentaris:

  1. eva ha dit...

    Hola Chino,
    encara hi ets??

  2. eva ha dit...

    No, no des de casa la Cris per Reis... Aleeeeeeeeix!!!!
    potser s'ha perdut en alguna de les 17 o 18 línies de metro de París. (És que no és gaire llest i es fa un lio).

  3. Aleix ha dit...

    Sereu burros!!!

    ya va ya va... ara no tinc gaire temps... i a mes no em passa res gaire emocionant... a veure si aquest vespre us faig cinc centims de les 18 linies de metro que m'he patejat aquest ultim mes...