Resum dels darrers temps... :D

9:51 a. m.

Jejeje...

Ho sento people pero no he estat molt pel tema ultimament... oi que ho heu notat?? jejejje...

Doncs això, molta feina i ni puta idea de com fer-la... tipic de fet... m´haure d'anar acostumant al tema aquest crec...


En el darrer mes i mig... deixeu-me veure... que m'ha passat...
Ah! si... la Cris va venir un cap de setmana... la Pobre es va deixar de preguntar si hi seriem abans de comprar els bitllets d'avio aixi que es va passar el cap de setmana ella i la seva germana a casa... pel que m'han explicat es van patejar bastant Paris... jejeje
Per sort ens vem veure diumenge al vespre una mica... i dilluns una altra abans d'anar-se'n al aeroport. Em sembla que s'ho van passar be... pero es van deixar de visitar la Creperia obligada. DIOOOOSSSS!!! quines crepes... pensant-hi se'm fa la boca aigua... mes ben dit mantega clar... Li he de proposar a la Morgane de tornar-hi ben aviat...

Per la meva part aquell cap de setmana era a Montpellier. Si, si, ho heu endevinat, Stage de Lindy... no us dic res mes... m'ho vaig passar molt i molt be...

Ja tenim estantaries al menjador del pis... estanteries Habitat... juas... pero quedaran de conya... hem d'acabar d'anar a recollir les ultimes peces i portar-les a casa... per que clar, les portem a casa paquet per paquet en metro... i no ja en portem uns quants de viatgets... A mes les ultimes peces no estan ni comprades...

Ara us explico la estrategia... resulta que durant les rebaixes, Habitat regalaba descomptes de 15 euros a utilitzar a partir de 5 de febrer per cada compra superior als 100 euros... total... que per llestos nosaltres. Hem comprat les estanteries per fases, ... cada fase aproximadament d'uns 100 eurus (mai menys), i hem recopilat una bona quantitat de descomptes que hem utilitzat a les ultimes fases. Esta clar que el resultat segueix sent un preu Habitat... pero uns calerons ens hem estaviat... :D

L'altre dia a mes vem quedar amb una noia catalana amiga d'un amic (ja sabeu la vella historia), es l'Alba, resulta que es pianista de conservatori i esta començant amb el jazz. Ja per començar, aixi de bones a primeres m'ha passat el telefon d'un profesor de baix/contrabaix que li ha recomenat el seu de piano. El trucare la setmana que be i em posare a fer clases de baix tan aviat com pugui. Tot seguit hem decidit que com tots dos comencem en el mon del Jazz (com aquell qui diu) anirem quedant i farem unes jam sessions a casa seva. No vull ni explicar-vos lo patetica que va ser la primera... pero d'aixo es tracta... d'aqui poc tindrem cançons senceres sense enfarfullar-me a la linia de baix, i d'aqui una altra mica fins i tot fare linies de baix decents.

Al gener no vem tenir claque... la Leela esta preparant un apatacla per algun lloc... pero teoricament al febrer/març recomencem...
Respecte al Lindy... l'altre dia vaig fer una substitucio al stephane... un noi que no podia fer la clase aquell dia (era el profesor) i me la va passar a mi... va ser interesant... molt chulo, l'unica pega que hi vaig trobar va ser el dia... just aquell divendres el vaig passar amb febre, la nit anterior amb diarrea i malt de panxa, tot un drama... El mes estrany es que Dijous estava en plena forma i dissabte tambe... no ho vaig entendre...

Per cert... si algu de vosaltres ve a viure a Paris i te ganes fer cursos de Lindy... l'any que ve hi hauran cursos decents... diuen que hi ha un estranger... del sud crec... que fara clases de Lindy a Paris,... pero encara no es segur... ;)

Be... espero haver-vos possat al dia...

Ah!, la feina??... bpffff... nafent nafent...

ah! la Morgane??... mmmhhh...