Primera experiencia en cursos de Lindy

7:41 a. m.

  • Divendres, festeta i petita exhibicio devant de public basicament rockandrollero.
  • Dissabte,... tot el dia,... tres cursos d'hora i mitja de lindy (Lindy 1, 2 i 3) i un d'hora i mitja de Balboa.
  • Dissabte vespre, festa del stage amb exhibicio junt amb l'altre parella del stage (Stephane i Marina) i una petita demo social amb la Laia.
Pos aquest es el resum del que va ser l'stage d'aquest cap de setmana passat... dues festes, i un dia ple de cursos.
La veritat es que m'ho vaig passar de conya, els cursos van anar forc,a be tot i que sempre ens passavem de l'horari com un quart d'hora :-P. Decididament el curs que ens va anar millor va ser Lindy 2. Em vaig passar una micona amb els ultims 20 minuts del curs de Balboa :S. I es veritat que el curs de Lindy 1 tenia un pas molt punyeteru :-P. Pero en general hem acabat contents.
Hem de retocar una mica uns pocs detalls i estarem llestos per a un hipotetic, seguent stage... :D:D

Les demos i exhibicions va ser el mes fluixet crec... tot i que m'ho vaig passar teta a la pista de ball, quan tocava l'hora de les Demos i la sala es buidava em vaig trobar amb que no aconseguia fer-les com cal les coreos, es a dir, una mica patilleres... . I la veritat es que la Demo social (tot i no haver-la vist encara en video) ja se ara que no vem ballar com habitualment la Laia i jo... Tot i aixi sabem que a la gent li va agradar en general, i que tothom s'ho va passar pipa que es l'important.

A continuacio una foto enmig d'un curs (Lindy 3) mentre feiem el final de la rutina que els vem fer

Si puc penjare un petit video, o posare un link cap a alguna adressa amb el video.

1 comentaris:

  1. eva ha dit...

    Uauuuuu!! Aleix, et trobàvem molt a faltar...