I avui pizza!!!! (II)

12:03 a. m.

Que passa Eva!!! no em pots deixar pair la pizza per explicar-vos que tal va anar tot??

quina impaciencia... bfff...

bueno doncs aqui va la historia...

Vem decidir fer pizza ahir al vespre i com la Morgane estava a Avinyo per questions de feina me'n vaig encarregar jo...
Vaig parlar amb el meu company de despatx (el Francesco) que es italia com feia ell les pizzes (la masa basicament :D pero tambe consells per la resta) i aixo es el que em va dir...

Masa de Pizza.

Per dues pizzes potentetes (una pizza em va deixar tipet :D):

400 gr de farina
un sobre de llevat (es millor el llevat de forn pero no en vaig trobar i vaig utilitzar llevat quimic)
mig got d'oli
mig got d'aigua calentona (calenta de l'aixeta)
una mica de sal

Doncs es facil... poses la farina el llevat i una mica de sal en un vol... remenes ben remenat i fas un petit crater al mig... en el crater hi poses el mig got d'oli i el mig got d'aigua i comences a amasar com pots tot el pringue (per que es super pringos al començament). Deixeu-vos preparat un segon mig got d'aigua calentona al costat per si cal afegir-ne... la idea es que tota la farina quedi lligada amb l'oli i l'aigua.
Veureu que al començament sembla super pringos i que no arribareu mai a lligar-ho be... doncs continueu i al cap d'una estoneta la masa deixara d'enganxar-se als dits. continueu una mica mes i llestos.
Heu de deixar reposar la masa una horeta al mateix vol amb un drap humit cobrint-lo per que el llevat faci la seva feina.

Despres nomes cal tallar la masa en dos per fer dues pizzes i estendre la masa.

Consell 1: quan hi poseu el tomaquet, sense posar-hi res mes... entreu-ho una estoneta (uns minuts) al forn. D'aquesta manera el tomaquet es fa millor (jo vaig rallar tomaquets aixi que la cosa estava molt crua) i la mozzarela no es cremara mes tard.

Consell 2: el punt mes important es el forn... ha d'estar super calent, rollo 230 graus o aixi, en el moment de posar-hi la pizza.

Ale doncs despres nomes cal posar-hi els ingredients i llestos.

Ingredients pizza 1

Jo hi vaig possar:
una capa de mozzarela tallada a daus.
champinyons
bacon a tiretes
choriço
un rajolinet d'oli
una mica de pebre
i una mica de formatge rallat per sobre


La camara no va arribar prou rapid a la meva pizza...
tenia massa gana ;)

Ingredients pizza 2
La Morgane hi va possar:
Un capa de mozzarela tallada a daus
champinyons
bacon a tires
un ou
crema de llet espesa (esta super bo pero s'ha de posar al sortir la pizza del forn)


Pizza 2 abans de la coccio


Pizza 2 a mig menjar