Carniceria... :S

2:38 a. m.

Us han arrencat mai un queixal del seny??

A mi em van arrencar el primer ara deu fer dues setmanes... resulta que els de baix (per que els de dalt encara son molt i molt lluny d'emprenyar) van decidir de sortir en horitzontal... i jo em pregunto, per que serveixen uns queixals que apareixen quan ja tens 28 anys?? probablement per putejar, Si si... per putejar, a mi els queixals del seny m'han sortit en horitzontal i fent pressio contra els pobres veïns que no en tenien cap culpa... vem arribar dues setmanes tard... un dels sutsuditxs veïns es va trencar una setmana abans de l'estracció :S. Total, que enlloc d'una estracció i prou vem haver d'afegir una reconstrucció :D.

Pero tornant al queixal del seny, el dentista m'havia dit algo aixi com "UALA!!! el teu queixal del seny sera molt divertit. No te lloc per moure's aixi que ens hi haurem de passar una bona estona,... et posare una hora i mitja de visita per estar segurs que l'acabem de treure...", i es clar, jo amb un canguelis que "paqué".
El dia D vaig arribar, ens posem mans a la boca i m'anestesia tot el costat dret de l'aparell masticatoire, ... i comença la festa :D. El tio agafa les tenalles (realment eren tenalles!!!) amb elles agafa el queixal i vinga... estira cap aqui, estira cap alla, fes-lo rodar, torna a estirar,... i tornem a començar!!!
Al cap de 25 minuts el paio va decidir que trencaria una mica el queixal per que tingues mes espai per sortir, va agafar un estri que feia "ZZZZzzzzzZZZZZzzzzzZZZZZzzzz", me'l va ficar a la boca i vinga... serrem que serrarem!!! En acabat agafa les tenalles again i tornem a estirar.

Va acabar la operació al cap d'uns 50 minuts d'haver començat... i sincerament, jo no havia sentit res de res tot i lo explicit de tots els seus moviments i bromes. Al tio nomes li havia faltat posar-me el peu al pit per estirar mes fort... pero jo no havia sentit res...

Em va receptar els analgesics i em va enviar cap a casa... El que jo no em podia imaginar es la setmaneta que m'esperava... La mandibula es va despertar, pero es clar, li faltava un troç, i es va passar 8 dies buscant-lo i tancant el forat que tenia. Tot aquest trauma em va aportar un mal de cap horrible durant els 8 dies que nomes se'm passava drogant-me... quina setmana...

Dimarts passa ja no tenia mal, i fins avui tot ha anat be... avui em toca anar a veure el dentista per que em tregui el punt de sutura que em va fer per ajudar a tancar la ferida.

Per cert, dilluns que ve em treu l'altre :-S

...

3 comentaris:

  1. eva ha dit...

    Buffff!!
    realment et compadeixo!! A mi també me'n van treure un i vaig passar molt mal tràngol.
    Un petonàs!!! a veure si t'animes a actualitzar més sovint el blog, Chino!!!
    què tal tot a part dels temes dentístics?

  2. Aleix ha dit...

    A part dels temes dentistics hi ha mes novetats... :D pero es que si les poso totes de cop, primer que no treballo gens, segona que despres perdo la rutina i abandono el blogg... :D

    A veure si puc postar un cop cada dia o cada dos ara que tinc coses acumulades per explicar... :D

    Petonets!!!

  3. eva ha dit...

    A veure, estem esperant el post d'avui ;)
    petons