Bffff Moltes coses a explicar...

5:09 a. m.

Pero esta clar... comencem pel comenc,ament ;)

Doncs resulta que ja ha passat gaire be un mes des del stage de Jazz Roots de Paris... va ser genial, vem coneixer molta gent i van haver-hi intercanvis molt i molt interesants... ara no puc dir res mes pero ja anire informant de l'evolucio de la questio, pero basicament son dos...
El primer,... vaig coneixer alla a la Leela, una claquetista i de tot una mica de la companyia d'STOMP... i fa dos dies em va enviar un mail, es info general sobre les mogudes tap a Paris. Resulta que la setmana que ve ella dona un curs d'una setmana. Tots els migdies una hora i mitja :D aquesta tarda la truco per preguntar preus i apuntar-m'hi ;)
A mes a mes... em sembla que esta muntant un curs per gener... en principi de mes llarga durada... depenent de com pasin les coses la setmana que ve... em sembla que tornare a claquetejar ben aviat.
El segon ... en Jonnhy Lloid va ser tambe al curs de Jazz Roots, em va caure molt be... vem xerrar una bona estona i resulta que el paio es un apassionat de la Fisica!!!... (hi ha gent molt penjada al mon!!!). Bueno ens vem canviar els mails i estem en contacte...

continuara...