Cap de setmana a Strasbourg :)

5:20 a. m.

El cap de setmana seguent al jazz roots estavem aborrits a casa i com que no sabiem que fer... doncs la Morgane i jo ens en vem anar a passar el cap de setmana a Strasbourg, una ciutat al nord-est de Franc,a... just al costadet costadet d'alemanya, segons el mapa hi podria haver arribat caminant a la frontera :D... i es notava... en moltes coses d'entre elles el fred ;) m'hi haure d'anar acostumant??
La questio es que ens va agradar molt... De fet la Morgane ja s'ho coneixia (ella va neixer alla la regio) pero jo no... a mes representa que per aquests dies alla hi fan una fira de Nadal (com una fira de Santa Llucia pero en gran) ens vem passar els dos dies passejant per la ciutat, mirant paradetes, menjant pastes i bebent vi calent. I vem tornar a casa carregats de postres, coses dolces i un pernil d'anec i un pot de foi d'anec...

Estem com una punyetera cabra ;) jejeje

2 comentaris:

  1. eva ha dit...

    Jo vaig fer una estada internacional amb uns escoltes de pel món i els francesos van fer una beguda per passar el fred a base de vi calent que era l'hòstia...!

  2. Aleix ha dit...

    em sembla que vindria a ser aixo... hi posen vi i canela i noseque mes... i ho escalfen...

    nostamal... (tot i que jo no l'he provat gaire... ;))