A kobenhavn fa fred...

5:29 a. m.

Aquest va ser el meu nick al messenger durant una setmana...

Despres d'aquest cap de setmana intensiu de ball, relacions publiques i viatges turistics (veieu aixo, aixo i aixo :) ) em vaig passar una setmaneta treballant, va ser prou fructifera i vem decidir que me n'aniria la setmana seguent a Kobenhavn (Dinamarca) per posar al dia a una colaboradora amb la feina que haviem fet.

Resultat de tot aixo?? una setmana pagada en un hotel de tres estrelles a Kobenhavn (un fred que te pelas) en plena explosio de consumisme nadalenc. Primer sopar alla... clarament un thailandes ;)
Va ser molt interessant... una ciutat molt maca... em vaig comprar uns guants que vaig perdre al aeroport de tornada... que hi farem... no era el seu desti acabar a Paris...

Conclusio... si que haviem avanc,at pero el problema encara no esta acabat... falta acabar de solucionar un parell de questions conceptuals... i trobar un parell mes de relacions que necesitem... usigui que haure de seguir visitant Kobenhavn.... JUASJUASJUAS!!! :D